Κατακουζηνού 12, Δράμα, 66131 2521032482, 2521032102

Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε την άνοιξη του 2022. Συμμετείχαν παιδιά της Α΄ λυκείου από διάφορα τμήματα. Μεταξύ αυτών και δύο πρόσφυγες, ένας κούρδος και μία ουκρανή, που παρακολουθούσαν το τμήμα ένταξης. Το ζητούμενο ήταν να επιλέξουν αποσπάσματα από το έργο του Ξενοφώντα και του Θουκυδίδη που διδάχτηκαν και να τα αποδώσουν στη μητρική τους γλώσσα. Τα δίγλωσσα παιδιά που συνεργάστηκαν απέδωσαν τα αποσπάσματα στα αλβανικά και στα γεωργιανά. Ο κούρδος μαθητής, με πολύ λίγα ελληνικά, απέδωσε τα κείμενα στα αραβικά που διδάχτηκε σε σχολείο της Συρίας και στα κουρδικά που είναι η πρώτη του γλώσσα. Τέλος η μαθήτρια από την Ουκρανία, δεν ήξερε καθόλου ελληνικά ακόμα, απέδωσε ένα απόσπασμα στα ουκρανικά μέσω μιας ρωσικής μετάφρασης που εντοπίσαμε στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα επιλέξανε από τον Ξενοφώντα τον λόγο του Κλεόκριτου προς τους Αθηναίους 2.4.20-21(αλβανικά, γεωργιανά, ουκρανικά) και την ανακοίνωση της Παράλου για την ήττα στους Αιγός Ποταμούς 2.2.3-4 (αλβανικά).

Στο χρονικό διάστημα 15/3-15/4/2022 διοργανώθηκε εσωτερικό πρωτάθλημα με αγώνες Μπάσκετ (3Χ3), Ποδόσφαιρο(5Χ5) και Βόλλευ(4Χ4)

Συμμετείχαν : 

   ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ  ΑΓΩΝΕΣ 
 ΒΟΛΛΕΥ   20  80  24
 ΜΠΑΣΚΕΤ  15  45  20
 ΠΟΣΟΣΦΑΙΡΟ  12  60  16
 ΣΥΝΟΛΟ  47  185  60

 

 

 

 

 

 

Η συμμετοχή αφορούσε συνολικά 150 μαθητές καθώς κάποιοι συμμετείχαν σε δύο αθλήματα

ekthesi papaiwannou 2021 Διδακτική επίσκεψη στο Μαρμάρινο Σπίτι (περιοχή Αγίας Βαρβάρας) στην έκθεση φωτογραφίας της Βούλας Παπαιωάννου 

61 θέματα, επιλεγμένα με φωτογραφικά και ιστορικά κριτήρια από την περίοδο της Κατοχής και τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια, χωρισμένα σε τέσσερις ενότητες:
α) Η ζωή στην Αθήνα μετά την κήρυξη του πολέμου, 1940-41
β) Κατοχή – Πείνα, 1941- 1944
γ) Απελευθέρωση – Δεκεμβριανά, 1944-1945
δ) Η προσπάθεια ανόρθωσης της χώρας – Η ρημαγμένη ελληνική ύπαιθρος, 1945-1950
 
Περισσότερα κάνοντας κλικ στην εικόνα.

Το Σχολείο μας σε συνεργασία με το ΠΕΚΕΣ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο του Αναλυτικού Προγράμματος και του τρόπου αξιολόγησης του μαθήματος της Γ’ Λυκείου «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» την Πέμπτη, 16-12-2021 κατά τις τέσσερις πρώτες διδακτικές ώρες, πραγματοποίησε τρίωρη γραπτή δοκιμασία για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών/τριών μας. Η δράση αυτή πραγματοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και έχει αποδειχθεί ότι προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Τα θέματα

Σελίδα 2 από 2